recordcanon

خرید دوربین عکاسی

recordcanon

خرید دوربین عکاسی

به روز رسانی سیستم عامل Olympus

به روز رسانی سیستم عامل Olympus، موجی از پیشرفت را به ارمغان آورد

اگر دوربین Olympus OM-D E-M1 Mark II، Olympus OM-D E-M5 Mark II یا Olympus PEN-F دارید پس شانس با شما یار است چون Olympus اعلام کرده سیستم عامل خود را به منظور افزایش عملکرد این دوربین ها به روز رسانی کرده است.

آرزوی آن دسته از کسانی که مایل به استفاده از نورپردازی خلاقانه و سازگاری با Profoto's Air Remote TTL-O هستند که کنترل محدوده PROFOTO از نورهای Air TTL را سریع تر و آسان تر می کند، در شرف برآورده شدن است.
علاوه بر این، تنظیمات فوکوس اتوماتیک ، تنظیمات دوربین و قابلیت ها کلی هم یک سری تغییرات کرده اند.


به روز رسانی سیستم عامل Olympus

به روز رسانی اصلی

1. سازگاری با Profoto Air Remote TTL-O
آخرین به روز رسانی سیستم عامل بین مدل های E-M1 Mark II، E-M5 Mark II و PEN-F و Profoto Air Remote TTL-O سازگاری به وجود می آورد.
Profoto Air Remote TTL-O، Profoto Air TTL Flash را به صورت بی سیم با این دوربین ها ادغام می کند. Profoto Air Remote TTL-O را به سوکت مربوطه وصل کنید و خیلی راحت کنترل از راه دور سریع همۀ بخش ها را به دست بگیرید.

2. با Save Settings و Mysets، همۀ تنظیمات دوربین را بر روی کامپیوتر ذخیره کنید
با اضافه شدن Save Settings و Mysets به E-M5 Mark II و PEN-F، به راحتی تنظیمات سفارشی کاربر را بر روی کامپیوتر خود ذخیره و در صورت لزوم آنها را دوباره بر روی دوربین بازیابی کنید. این قابلیت برای استفاده از تنظیمات مشابه برای دوربین های متعدد و ذخیره کردن تنظیمات پیچیده هنگام به روز رسانی سیستم عامل بسیار مفید است.

3. بخش تنظیم تونالیته ی متوسط (Midtone adjustment) به کنترل نور و سایه (Highlight & Shadow Control) اضافه شده است
بخش جدید تنظیم تونالیته ی متوسط به کنترل نور و سایه مدل E-M5 Mark II اضافه شده و امکان کنترل بخش های تاریک و روشن سوژه و کنترل کامل بخش های مربوط به رنگ (tonal) تصویر را به کاربر می دهد.

4. نورسنجی نقطه ای هدف فوکوس خودکار (AF Target Spot Metering)، امکان سنجیدن نقاط در نقطه فوکوس را فراهم می کند
نورسنجی نقطه ای هدف فوکوس خودکار در حال حاضر در مدل E-M5 Mark II در دسترس است تا موقعیت هدف فوکوس خودکار و ناحیه نورسنجی نقطه ای را به هم مرتبط کند.

5. هنگام مشاهده تصاویر نمونه بر روی صفحه نمایش، با لمس صفحه، فیلترهای هنری (Art Filters) را انتخاب کنید
تصاویر نمونه که اثر فیلترهای هنری را نشان می دهند در حال حاضر در پایین صفحه نمایش PEN-F نمشان داده می شوند. کاربران می توانند به سادگی نمونه تصویر فیلترشده را بر روی صفحه نمایش مشاهده کرده و با لمس آن فورا این گزینه را فعال کنند.

6. تنظیم سرعت شاتر برای بالا بردن حساسیت ISO در AUTO ISO
در حال حاضر کنترل تنظیمات پایین ترین سرعت شاتر بر روی PEN-F امکان پذیر شده است. به این ترتیب کاربران می تواند حداقل سرعت شاتر را از قبل تعیین کنند تا در شرایط کم نور به جای کم شدن سرعت سرعت شاتر، حساسیت ISO را افزایش پیدا کند. این قابلیت برای عکسبرداری دستی در محیط های کم نور مناسب است.

7. بهبود AF Targeting Pad بر روی مانیتور ال سی دی عقب
به روز رسانی سیستم عامل امکان استفاده از عملیات پد لمسی در PEN-F را فراهم می کند. با AF Targeting Pad می توانید در حالی که به منشره یاب چشم دوخته اید، آزادانه نقطه فوکوس خودکار را بر روی مانیتور ال سی دی عقب حرکت دهید.

8. سازگاری حالت های High Res Shot و Focus Stacking  در فلش های غیر Olympus
High Res Shot و Focus Stacking قدرتمندِ 50 MP در مدل E-M1 Mark II در حال حاضر با فلاش های Olympus و فلاش های تولید کنندگان دیگر پشتیبانی می شود.

9. تغییر خودکار به مانیتور ال سی دی عقب در هنگام عکسبرداری با منظره یاب
هنگام تصویربرداری از طریق منظره یاب E-M1 Mark II وقتی چشم از منظره یاب برداشته می شود، دوربین به طور خودکار به مانیتور ال سی دی عقب سوئیچ می کند تا تصویر دوباره پخش شود.

10. تنظیمات AF HOME وقتی دوربین خاموش است ذخیره می شوند
پیش از این وقتی مدل E-M1 Mark II خاموش می شد، تنظیمات AF HOME مجددا تنظیم می شدند. ارتقاء سیستم عامل تنظیمات AF HOME کاربر را حتی اگر دوربین خاموش شود ذخیره می کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازگاری و نحوۀ دانلود و نصب سیستم عامل، به وب سایت Olympus سر بزنید.
 

تهیه شده توسط : رکوردکانن
 
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.